Alkaa näyttää siltä, että olen saanut yliannostuksen ruotsalaisia muotiblogeja, in a good way. Sillä nyt jopa minä, viimeinen henkilö, joka käyttää mekkoja saati sitten leggingsejä, olen nyt niihin ihan överiäverihulluna! Jos kysyisitte keneltä tahansa kaveriltani, onko hän koskaan nähnyt minua mekossa, niin se oli rippijuhlissa ja ennen sitä ehkä ala-asteella. Jos kysyisitte keneltä tahansa läheiseltäni, ku-kaan ei ole ikinä nähnyt minua leggingseissä. Eli kesällä on odotettavissa aikamoinen shokki monelle. Haaveilen nyt jo ihan mielettömästi ihanista ohuista ja löysistä hellemekoista sekä erivärisistä leggingseistä (once in a lifetime juttu varmaan meikäläisen osalta hahah)! Parasta olla lämmin kesä tulossa.

Mekkoinnostukseni sai hitaan, mutta varman alkunsa viime kesänä kun ostin kolme mekkoa! No okei, yksi oli rippijuhliin, mutta silti. Tänä kesänä/keväänä voisin täytellä vaatekaappiani tämäntapaisilla yksilöillä (en nyt ihan löytänyt toivomaani, mutta kelpaisi nämäkin, ekstrana ihanat shortsit):

mekot.jpg

Kyllä Paintilla pärjää! (Not.) Leggingseistä nyt en yrittänytkään löytää kuvaa, kaikki tietävät miltä ne näyttää. Nyt siirryn avaruusgeometrian kiehtovaan maailmaan.