Otsikko on mainion Homer Simpsonin lausuma.

Ittestäni voisin kertoa sen verran että asun pääkaupunkiseudulla, oon syntynyt 90-luvun alussa, olen tyttö "nimestäni" (alfie) huolimatta ja rakastan tanssia, musiikkia ja vaatteita. Blogin aiheena nyt taitaa olla vielä turhanpäivänen lörpötys, mutta monipuolisen ajattelin tästä tehdä :) Ja kattoo nyt miten paljon tähän blogiin kirjottelen, onkohan mulla aikaa. Olis kiva jos kävisitte tätä lukemassa aina silloin tällöin :) Blogimaailmassa oon jo muiden blogeja läpi poukkoillut sen verran, että osaan jo pelätä mahdollisten anonyymien ylistäviä kommentteja mun tekstin selkeydestä, maltan tuskin odottaa! Olettaen siis että ne anonyymit tänne löytää. Ja jaksotuksethan mun teksteissä on vielä ihan olemattomat, lupaan panostaa niihin tästedes.  Loppuun vielä kuva, jota ette voi vastustaa:

1053716.jpg

Thank you, come again!