1072185.jpg

Kuva lumisen pihamme muistolle. Sitä ei enää ole. Lunta.

Olen ollut tänään oikea ahkera pikku enkeli (lue: oma itseni heh heh) ja tehnyt ihan liikaa kotitöitä. Ehkä siksi, että a) täällä oli tosi likaista b) mulla on ollut tylsää c) olen halunnut hyvittää lauantaina minuun kuluneet monet eurot. Äidillä ei ole ainakaan valittamista, olen jopa kokannut! (Siinä vasta valittamisen aihe onkin...) Päivän asussa ei sinänsä mitään ihmeellistä, päällä oli harmaat farkut ja lauantaina ostettu punainen villapaita sekä höysteenä pöllökaulakoru, joka sai paljon kehuja ja jopa pari aww-kommenttia. Huomenna luvassa leffa, torstaina englannin koe ja perjantaina äidinkielen koe.

Loppukevennyksenä kuvia mielestäni karmean epäluonnollisista kauneusleikkauksista. Mielestäni kirurgiset leikkaukset ovat ok, jos leikkaus on välttämätön, esim Cameron Diaz joutui leikkauttamaan nenänsä sen murruttua, kun ei voinut enää hengittää kunnolla. Mutta jos joku haluaa kireän ja ilmeettömän (ja persoonattoman) Botox-naaman tai rasvaimutetun vartalon, mikäs siinä, ihan on oma valintanne.

1072230.jpg

Muotimamma Donatella Versace vuonna 1993 ja nykyään. Sanokaa mitä sanotte, meikäläinen sanoo YH!

1072239.jpg

Dolly Parton vuonna 1988 ja nykyään. Liki 20 vuotta mennyt eikä Dolly ole vanhentunut? Voi Dolly minkä teit..

1072245.jpg

Joan Rivers vuonna 1983 ja viime vuonna. Antaa kuvan puhua puolestaan, minä olen sanaton.

Kuvat täältä